מכירת ציוד לאירועים

לרכישת ציוד השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

מכירת ציוד לאירועים – איכותי, עמיד ומכובד

חברתנו מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים פרטיים ועסקיים, וכחלק משירותיה מציעה גם מכירת ציוד לאירועים עבור צרכים מיוחדים של לקוחותינו. בין היתר, אנו מציעים למכירה כסאות פלסטיק, צלוחיות, כסאות בר, שרפרפים מפח, שולחנות בר ועוד.

המקום הנכון לקניית ציוד לאירועים

אם אתם מחפשים ציוד לאירועים למכירה, חברתנו היא ללא ספק הכתובת הנכונה בנושא. מאז שנת 1987 דרזנר נמנים על המובילים בתחום הציוד לאירועים, ומאחורינו מאות רבות של אירועים שסיפקנו עבורם מענה. זאת לרבות ללקוחות גדולים ומוכרים במשק הישראלי כגון מגדלי עזריאלי, בתי חולים, משרדי ממשלה, חברת טבע, חברות קייטרינג גדולות וכמובן גם לקוחות פרטיים. אנו יודעים כי מכירת ציוד לאירוע צריכה להיות של פריטים איכותיים ועמידים ביותר, אשר ישרתנו את לקוחותינו נאמנה גם באירועים הבאים שיפיקו. זאת באופן מכובד, בעיצוב נעים ומרשים, וכן במחירים אטרקטיביים שיהפכו את הקנייה למשתלמת לעומת ההשכרה.

מתי עדיף לקנות ציוד לאירועים?

ברוב המקרים, מכירה של ציוד לאירועים אינה על הפרק והלקוח יעדיף להשכיר את הציוד. מובן מאליו שעלויות ההשכרה החד פעמיות של ציוד לאירוע הינן נמוכות משמעותית מרכישתו. יתר על כן, כאשר קונים ציוד לאירוע גם יש לדאוג לאחר מכן לאחסונו הנאות במקום ייעודי לכך. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם קניית הציוד תהיה משתלמת יותר לטווח הארוך מאשר השכרתו. מדובר בלקוחות המקיימים לאורך השנה מספר אירועים ומבינים כי רכישת ואחזקת ציוד משל עצמם תהיה בסופו של דבר יותר חסכונית. מדובר למשל בחברות גדולות המקיימות הרבה אירועים עסקיים, ברשויות מקומיות ויישובים, באולמות המקיימים אירועים פרטיים וכנסים מקצועיים, וכן הלאה. יחד עם זאת, גם במקרים אלו חשוב לבחון היטב את שאלת העלויות בהתאם לסוג הפריטים שאתם מוזמנים לרכוש וכמותם, ובהתאם לעלויות או סוגיות נלוות של אחסון הציוד במקומות ייעודיים לכך.

אנשי הצוות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולספק ייעוץ אודות קניית ציוד לאירועים והיותה משתלמת מבחינתכם. בנוסף, נוכל להמליץ ולייעץ לגבי פריטי הציוד שיתנו את המענה המיטבי לצרכיכם, בהתאם לאופי האירועים שאתם נוהגים לקיים, הרכב המוזמנים ומגוון שיקולים נוספים.