ריהוט אלטרנטיבי

השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים

חברת דרזנר נמנית על הוותיקות בישראל בתחום השכרת הציוד והריהוט לאירועים, ולאורך השנים היינו עדים למגמות שונות ששלטו בשוק. בשנים האחרונות יש מגמה ברורה של עלייה בביקוש עבור ריהוט אלטרנטיבי לאירועים שונים, עליו אנו מציעים מחירים הוגנים ומשתלמים.

מדוע דווקא ריהוט אלטרנטיבי?

סיבה מרכזית לפופולאריות הגואה של השכרת ריהוט אלטרנטיבי היא רצון לצאת ממסגרת האירועים המוכרים והמקובלים. כלומר, לצאת ממסגרות רגילות של אולמות וגני אירועים, של כיסאות ושולחנות סטנדרטיים, לעבר אווירה יותר חופשית, משוחררת ומאפשרת. ריהוט אלטרנטיבי להשכרה כמו פוטונים, פופים, פינות זולה, הדומים ושולחנות נמוכים, מאפשר לצאת מהשטאנץ הרגיל ולהוסיף לאירוע נופך מיוחד, קליל וטבעי יותר. יחד עם זאת, חשוב להבין כי ריהוט אלטרנטיבי אינו ריהוט "זרוק" אלא מדובר ברהיטים יפים מאוד, איכותיים ונוחים, המשדרגים את האווירה ואת התפאורה של האירוע.

בנוסף השכרת ריהוט אלטרנטיבי משתלבת היטב באירועים שאותם מקיימים בטבע, וגם כאן יש עלייה ברורה בפופולאריות. כך למשל, רבים בוחרים כיום לקיים חתונות בטבע, למשל בחורשות או ליד נחלים, יש המקיימים בר מצווה או יום הולדת בטבע – למשל על חוף הים, וכדומה. ריהוט אלטרנטיבי להשכרה מתמזג בצורה מצוינת בכל סביבה טבעית, מבלי להשתלט עליה או להיראות מנוגד לה. הוא גם תורם להשלמת האווירה שמעניק הטבע, ובהחלט ניתן להתייחס אליו כאל יותר "טבעי".

מה שחשוב לדעת לגבי השכרת ריהוט אלטרנטיבי

כאמור, ריהוט אלטרנטיבי הוא אופציה מעולה לאירועים רבים, החל במסיבת רווקים או רווקות, ועד לאירועי חברה שרוצים לתת להם נופך קליל ומשוחרר יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלא כל האנשים מתחברים לריהוט אלטרנטיבי, למשל יש כאלו שישיבה נמוכה אינה מתאימה למצבם הפיזי ולגילם, או אנשים שמצפים לאווירה יותר רשמית ומעונבת. לכן, לפני שאתם הולכים על השכרת ריהוט אלטרנטיבי חשוב לוודא שהוא משתלב בסגנון האירוע ובאמת מתאים לקהל המוזמנים שלכם, ובמקרה הצורך – הזמינו שילובים שבין ריהוט כזה וריהוט יותר קונבנציונאלי. אנו כמובן עומדים לרשותכם עם הניסיון בתחום השכרת ציוד ונשמח לעזור בביצוע הבחירות הנכונות.