צלחות

השכרת צלחות לאירועים – נאות, מכובדות ויפות

כאשר מפיקים אירוע יש לדאוג לפרטים רבים ובכלל זאת לציוד הנדרש – החל באמצעי תאורה מתאימים ועד לכלי האוכל והמפות. אחד הפריטים שאי אפשר לוותר עליהם הוא הצלחות שעליהן יסעדו המוזמנים את כל המנות למן המתאבנים ועד לקינוח. על צלחות אלו להיות נאות ומהודרות, מתאימות למנות השונות הצפויות להיות מוגשות באירוע, להתאים בסגנונן לקונספט שלו, וכמובן להיות ללא רבב ובכמות מספקת.

בדיוק למען מטרה זו מספקת חברתנו השכרת ציוד לאירועים מכל סוג וסדר גודל, וזאת לצד מגוון רחב של פריטים וציוד נוסף המכסים את צרכי האירוע. חברתנו היא מהראשונות בישראל בתחום השכרת הציוד לאירועים, ולאורך ארבעה עשורים של פעילות צברה מוניטין מצוין בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. על לקוחותינו נמנים בין היתר גופים מוכרים ומכובדים בישראל, ביניהם משרדי ממשלה, חברת טבע, חברות קייטרינג גדולות, מגדלי עזריאלי ועוד. הלקוחות נהנים משירות מסור, חם ואישי ומפריטי ציוד – כולל כלי אוכל וצלחות – ברמה הגבוהה ביותר.

כמה מילים על השכרת צלחות לאירוע

כאשר מדברים על השכרת צלחות לאירוע מתכוונים למעשה לקשת רחבה של כלי הגשה. כך למשל, ניתן להזמין מחברתנו צלחות בצבע מוקה, צלחות טרפז ראשונה ועיקרית, קעריות מרכז שולחן, צלחות סושי ומנות פתיחה, סט צלחות זכוכית רטרו, סט צלחות מדגם יפני, פלטות הגשה למרכז השולחן, מרקיות, סט צלחות עגול, צלחות מרובעות שקופות, צלחות מרובעות למנה עיקרית ומנה ראשונה, וצלחות משולשות עיקרית וראשונה.

מדובר בצלחות הנדרשות עבור קשת רחבה של אירועים פרטיים, עסקיים וציבוריים. כך למשל, יש גורמים המזמינים צלחות לצורך אירועי קהילה ותרבות כגון מסיבות בחגים, מסיבות של מוסדות חינוך, טקסים, אירועי יישוב וכדומה. כמו כן, ישנם גורמים עסקיים רבים המקיימים אירועי חברה, השקות מוצרים, מסיבות לעובדים, ימי עיון וכדומה. זאת לצד מגוון רחב של אירועים פרטיים לרבות חתונה ושבת חתן, ברית מילה, בר מצווה ועוד. עבור כל אחד מהאירועים האלו יש להזמין צלחות המתאימות לעיצוב השולחנות, המתכתבים עם האווירה המבוקשת, ועושות זאת באופן מכובד ומושלם.

לפרטים נוספים על השכרת צלחות לאירועים הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חברתנו ואנו נשמח לייעץ ולסייע בבחירה והזמנה נכונה.