אוהלים

הצללה 10 על 30


דברים שחשוב לדעת על השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים נפוצה מאוד כיום בארץ ומשמשת בקשת רחבה של אירועים פרטיים, עסקיים וציבוריים הנערכים תחת כיפת השמיים. למעשה, אוהלים להשכרה מאפשרים לערוך את האירוע בכל עונות השנה, החל מימי הקיץ החמים ועד לחורף הקר והרטוב, ובתוך כך ליהנות מאווירה מיוחדת, נעימה ופרטית. יחד עם זאת, השכרת אוהלים עבור האירוע הבא שלכם אינה עניין של מה בכך, שכן על מנת שהאוהל ייתן מענה אופטימאלי לצרכיכם ולצרכי המשתתפים במאורע יש לבחון מספר פרמטרים, לבצע בחירה נכונה של אוהל, לחשוב על ציוד נלווה וכמובן גם להתייעץ עם אנשי המקצוע של חברת ההשכרות. אז בשורות הבאות נספר לכם על כמה דברים שחשוב לדעת אודות אוהלים להשכרה עבור אירועים שונים.

פנייה אל חברת השכרת ציוד

יש מגוון רחב מאוד של אוהלים לאירועים הנבדלים זה מזה בגודלם, בצורתם, בחומרים שמהם הם עשויים, במחיריהם, בעמידותם בפני פגעי מזג האוויר, ברמת האוורור ורמת האטימות שלה, ועוד היבטים רבים. בהמשך המאמר נספר לכם ביתר הרחבה על ההבדלים בין האוהלים וכך על הפרמטרים שכדאי לבחון ולהגדיר מראש לביצוע בחירה  נכונה. יחד עם זאת, ההצלחה תלויה בסופו של דבר בבחירת חברת השכרת ציוד רצינית ואמינה שאפשר לסמוך עליה.

רצינותה ומקצועיותה של החברה יתבטאו בכמה היבטים. ראשית, החברה תעמיד לרשותכם סוגים שונים של אוהלים שיכולים להתאים לצרכיכם, החל באוהלים בעלי עיצובים ייחודיים, דרך אוהלים עם מפתחים, אוהלים עמידים מאוד בפני רוחות וגשם, וכדומה. כמו כן, לחברה כזו יהיה כל הציוד הנלווה שתצטרכו בתוך האוהל ועבור האירוע, בין אם מדובר במחממים תעשייתיים או פטריות חימום, מאווררים או מערפלים, כסאות ושולחנות, במות וכן הלאה. אנשי הצוות שלה המחזיקים בניסיון רב יוכלו לייעץ לכם לגבי בחירת האוהל המתאים וכן הציוד הנלווה הנדרש.

איך בוחרים את החברה הנכונה?

בשוק המקומי פועלות לא מעט חברת המציעות אוהלים להשכרה, וכמו בכל תחום מקצועי גם הן נבדלות זו מזו ברמת הניסיון, באיכות הציוד, בהצעות המחיר וכדומה. שימו לב שהשכרת אוהלים איננה כמו השכרת כסאות או שולחנות, שכן האוהל הוא פריט מאסיבי ודומיננטי שמשפיע רבות על אופי האירוע, ויש צורך בבקיאות גבוהה בבחירתו והקמתו. לכן, דווקא במקרה של השכרת אוהלים לאירועים יש לשים דגש מיוחד על היותה של החברה ותיקה ובעלת ניסיון רב, ויכולה לספק במידת רבה של ודאות את צרכים. כך למשל, חברתנו היא מהראשונות בישראל שעסקו בתחום השכרת הציוד, ועוד משנת 1987 אנו פועלים מול לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים. על לקוחותינו לאורך השנים נמנים בין היתר גופים מוכרים וגדולים בארץ, ביניהם משרד הביטחון, בתי חולים, משרדי ממשלה, חברות קייטרינג גדולות, מגדלי עזריאלי, חברת טבע ועוד.

מדובר כמובן בשוק פתוח ואתם חופשיים לבחור כראות עיניכם. לשם כך, כדאי להתחיל עם קבלת המלצות ממכרים, חברים וקולגות שנעזרו בשירותי חברת השכרת ציוד שסיפקה להם אוהלים לאירועים. שאלו את חבריכם מדוע הם ממליצים על החברה – האם בגלל מגוון האוהלים? בגלל המחיר המצוין? בגלל השירות האדיב והעמידה בלוחות הזמנים? בגלל איכות האוהל והציוד הנלווה? וכן הלאה. אם אין לכם ממליצים שאתם סומכים עליהם, היעזרו ברשת האינטרנט והיכנסו לאתרים של חברות השכרת אוהלים. בדקו את מגוון האוהלים שהחברה מציעה, את אזורי הפעילות שלה בישראל, את הניסיון והוותק כאמור, והתרשמו מתמונות של האוהלים והתאמתם להעדפותיהם.

כמה מילים על מחירי אוהלים להשכרה

אחת הסוגיות שצריך ללבן מול חברה המציעה אוהלים לאירועים היא כמובן שאלת העלות. קודם כל, כל חברה יכולה להציע עבור אוהלים להשכרה מחירים שונים בהתאם לשיקוליה הכלכליים, המוניטין שלה, אזורי הפעילות שלה וכדומה. על כן, תמיד שווה לבצע השוואת מחירים ולבחור בהצעה היותר משתלמת, כל עוד היא אינה באה על חשבון איכות האוהלים, הציוד הנלווה והשירות. מעבר לכך, ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על עלויות השכרת אוהלים.  כך למשל, ישנו הבדל בעלויות בין אוהלים בגדלים שונים המתאימים לכמויות שונות של אורחים, כגון אוהל 4 על 8 או אוהל 8 על 15, וישנם גם הבדלים בעיצוב האוהלים כגון אוהל פגודה עם וילונות פנימיים או אוהל אירועים ענק. בעיקרון, ככל שאוהל יותר גדול ומדגם יותר אטרקטיבי או מורכב להתקנה, כך המחיר יהיה גבוה יותר.

עוד סוגיה שיכולה להשפיע על מחירי השכרת אוהלים לאירועים היא כמובן מספר האוהלים. לעיתים מסתפקים באוהל אחד גדול שמהווה את מרכז האירוע, ולעיתים ישנם מספר אוהלים והצללות המכסים מרחבים שונים בשטח. כמו כן, מה שיכול להשפיע על העלויות הוא מיקום האירוע, שכן ככל שהאירוע במיקום מרוחק יותר, למשל במדבר בקרבת אילת, כך ייתכן שהעלויות יעלו. בנוסף, המחיר יושפע ממורכבות הקמת האוהל המשתנה למשל בין קרקע ישרה שאין בעיה לתקוע בה יתדות, לבין קעקע יותר טרשית ומשופעת שצריך למצוא לה פתרונות התקנה מיוחדים. בנוסף, המחיר יכול להשתנות בהתאם למועד קיום האירוע, למשל אם אתם צריכים הקמה מהירה של אוהל עקב אירוע ספונטני.

איך לבחור אוהל לאירוע?

האוהל או האוהלים המתאימים ביותר לאירוע שלכם הם אלו שייתנו את המענה לצרכים שלכם, ולכן צריך להתחיל בהגדרת הצרכים שהם מאפייני האירוע. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא כמות המוזמנים והצפי לכמות האנשים שאמורים להגיע, דבר שיקבע את גודל האוהל האחד או מספר האוהלים שיהיו באירועים. יחד עם זאת, מספר המוזמנים הצפויים להגיע אינו הגורם היחיד שקובע את גודל האוהל הרצוי כפי שנסביר בהמשך. הדבר השני שיש לחשוב עליו הוא על מזג האוויר שאמור לשרור במועד האירוע. כך למשל, עבור אירוע הנערך בקיץ תעדיפו מן הסתם אוהל בעל חלונות הניתנים לפתיחה שיאפשרו כניסה של בריזה טבעיות ואוורור המקום, ואילו בחורף הדגש יהיה על אוהל אטום לחלוטין שלא תיכנס אליו שום רטיבות. בשני המקרים יהיה צריך גם לתת את הדעת על אביזרי חימום/צינון נדרשים.

הדבר הבא שכדאי לחשוב עליו הוא על האופי והאווירה שבאירוע. כך למשל, יש הבדל בין אוהל האמור לארח אנשים שבאים לשמוע הרצאה קצרה בעמידה, לבין אוהל שאמור לארח אנשים היושבים סביב שולחנות, ובין אוהל האמור לשמש בכלל בתור רחבת ריקודים מוגנת מגשם, קור, רוח או שמש. כמו כן, האווירה המבוקשת באירוע תקבע גם את גודל ועיצוב האוהל, בין אם אוהל פגודה, אוהל במראה קלאסי, אוהל במראה אטום או אוהל במראה שקוף, וכן אם עדיף לבחור אוהל אחד גדול או כמה אוהלים קטנים יותר שפזורים על פני המתחם. מעבר לכך, מה שצריך לחשוב עליו הוא על פריטי הציוד הנלווה שיידרשו לכם, בין אם בתוך או מחוץ לאוהל, החל בכיסאות ושולחנות ועד למקרן וגנרטור. אל תזאגו: אנשי חברת ההשכרות יעזרו לכם בכל העניינים האלה.

לבסוף, אנו ממליצים לפנות אל חברת השכרת אוהלים לאירועים כמה שיותר מוקדם לפני האירוע ולא לדחות את הדברים לרגע האחרון. היומנים של חברות ההשכרה הולכים ומתמלאים, ובמידה שתפנו מוקדם תבטיחו לעצמכם את שירותי החברה מבעוד מועד.

חברת דרזנר אירועים הינה חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ציבוריים ופרטיים – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר : 050-5378998

מאמר מיוסי – דרזנר השכרת ציוד