השכרת כלים לאירועים

על השכרת כלים לאירועים

הפקת אירוע מכל סוג דורשת לדאוג לקשת רחבה של פרטים, גדולים כקטנים, ה jobs hiring near me חל מכיסאות ושולחנות, דרך גופי תאורה ועד לפתרונות הצללה. בין היתר יש לדאוג גם לכל כלי האוכל וההגשה באירוע, בכל כמות וסגנון עיצוב מבוקשים. כלים אלו מוצעים להשכרה על ידי חברות מקצועיות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים, והם מסופקים בארגזים כשהם נקיים ומאורגנים לכל כתובת ולכל סוג של אירוע, מארוחת חג ועד לחתונה.

הצורך בהשכרת כלים לאירועים

כלי אוכל מהווים פריט חיוני לכל אורכו של האירוע, ממנות פתיחה ועד לקינוחים. את הכלים יש להשכיר עבור האירוע ולקבלם כסטים איכותיים ואחידים בכל כמות נדרשת ובכל סגנון עיצוב מתאים. בנוסף, השכרת כלי אוכל הפכה למבוקשת גם באירועים בייתים ומשפחתיים כמו ארוחת חג ושבת חתן, מפני שהם חוסכים את הצורך בניקוי ושטיפת הכלים ביום האירוע. פשוט אוספים את הכלים המלוכלכים בארגזים שבתוכם הם סופקו, וחברת ההשכרה כבר תדאג לקחת אותם כפי שהם ולנקותם בהמשך.

מגוון סוגי כלים

תחת הכותרות השכרת כלים תוכלו למצוא מבחר עשיר של פריטים, מהם תוכלו להזמין את אלו המתאימים לאירוע הבא שלכם. הפריטים כוללים בין היתר:
  • צלחות- צלחות נדרשות בכל שלבי האירוע ממנות פתיחה, למנת ראשונות, מרקים, מנות עיקריות, קינוחים וכתחתית לספלים, צלחות מיוחדות לסושי, צלחות מרכזיות ועוד. צלחות אלו מוצעות בשוק בשלל צבעים וחומרים, לרבות צלחות עגולות, מרובעות, צלחות טרפז, משולשות, צלחות מלבניות, א- סמטריות ועוד. כמו כן הן מוצעות ככלי חרסינה או זכוכית בשלל גוונים כמו צלחות לבנות, צלחות מוקה, צלחות שקופות, עם הדפס ועוד.
  • כוסות- לצד צלחות, אירועים נדרשים גם במגוון סוגי כוסות, לרבות כוסות קריסטל ליין, כוסות לשמפניה, כוסות קראף, כוסות שוט, כוסות למים ושתייה קלה, ספלי קפה, כוסות שורט ולונג, כוסות ליפתן, כוסות אספרסו, כוסות לתה, כוסות לליקר, כוסות וויסקי, כוסות מרטיני, כוסות לבירה ועוד.
  • סכו"ם- השכרת כלים באירועים כוללת גם השכרת סוגי סכום שונים לרבות מזלגות, סכינים, כפות וכפיות, וז https://xjobs.org/ את עבור מגוון סוגי מזונות ומנות לרבות מנות ראשונות, מרק, מנות עיקריות, קינוח, שתייה חמה , וכן סכום מיוחד לבשר, דגים, לחם, גבינות, ממרחים ועוד.
  • כלי הגשה – לצד כלי אוכל אישיים באירוע יש צורך גם בכלי הגשה מרכזיים. כך למשל יש צורך בבוצ'ר עץ לחיתוך, קערות למזנון קטנות, בינוניות וגדולות, פלפל ומלחייה, כלי אוכל להגשה, פלטות שטוחות, מגשים, כלי פירמידה לעוגות, סלטיות, מגש עם מעמד לעוגה, סלסלות, קערת פונטש, קערות לתוספות ועוד. כלים אלו מוצעים בשלל חומרים, סגנונות וצורות, למשל כקערות ביצה או סירה, כלי זכוכית, חרסינה מתכת, עץ או במבוק ועוד.
  • כלים נוספים- כלים לאירועים כוללים עוד מגוון סוגי פריטים המשתנים בהתאם לאופי האירוע וסוג המנות המוגש בו. כך למשל, יתכן ותידרשו לפלטות שבת, קדרות גדולות למרקים, מייחמים, קנקני תה וקפה, כלי סוכר, פלטות חימום, שיפודים, כלי למפיות ועוד.

השכרת כלים לאירועים שונים

השכרת כלים מבוקשת בימינו עבור מגוון סוגי אירועים, בכל סגנון וקנה מידה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:
  • אירועים פרטיים- כלים להשכרה נדרשים בכל אירוע פרטי כמו חתונה, בר ובת מצווה, ברית מילה וכו'. עבור אירועים אלו יש צורך בכלים מעוצבים המתאימים לקונספט המבוקש וסגנון עיצוב השולחנות. כמו כן סוג הכלים ייבחר בהתאם לצורת ההגשה, בין אם כהגשה לשולחנות, כבופה וכו'.
  • אירועים משפחתיים- בימינו השכרת כלים מבוקשת גם באירועים משפחתיים כמו ארוחות חג, שבת חתן, ימי הולדת, סוכות אבלים וכו'. השכרת הכלים מקלה את מלאכת ארגון האירוע וחוסכת לבעלת הבית את הטרחה בשטיפת ערמות של כלים בסיום הארוחה.
  • אירועים עסקיים- הצורך בהשכרת כלים עולה גם בלא מעט אירועים עסקיים, לרבות אירועי ומסיבות חברה, אירוע השקה, ימי עיון ועוד.
  • אירועים נוספים- כלים להשכרה מבוקשים בעוד מגוון סוגי אירועים לרבות באירועים מוסדיים וקהילתיים שונים, למסיבות סוף שנה בבית ספר, מסיבות פורים, הרצאות והופעות, אירועי סוכות, טקסים ועוד.
בחירת חברה להשכרת כלים
בעת חיפוש אחר חברה להשכרת כלים לאירועים יש לתת את הדעת על מספר פרמטרים עיקריים:
  • ניסיון והמלצות- יש לבחור בחברה מנוסה, מוכרת ומומלצת אשר ידועה באיכות ואמינות שירותיה. עבודה מול חברה שכזו תבטיח קבלת שירות מקצועי, יעיל ואדיב תוך הקפדה על איכות וניקיון הכלים, אספקה מדויקת ומסודרת של כלים בהתאם לסוג וכמות שהוזמנו, והבאתם לכתובת מבוקשת בזמן שנקבע מראש.
  • איכות ומבחר- חברה מקצועית תחזיק במבחר איכותי ומגוון של כלים לאירועים מסוגים שונים, וכך תאפשר התאמה מלאה לכל אירוע בכל סגנון וקו עיצוב. כמו כן בזכות ניסיון ומקצועיות החברה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בבחירה נכונה של כלים לאירוע הבא שלכם.
  • מחירים- בין חברות מומלצות כדאי לערוך השוואת מחירים ולבחור בחברה מקצועית המציעה את שירותיה עבור מחיר משתלם במיוחד.
  • כתובת אחת- סביר להניח שכלים אינם הפריט היחיד הנדרש באירוע שלכם. בכדי לייעל את הנושא ולמנוע התרוצצות מיותרת, עדיף לבחור בחברת השכרת ציוד מקצועית שתספק לכם תחת כתובת אחת מענה לכל צורכי השכרת הציוד לאירוע, לרבות כסאות, שולחנות, מפות, פתרונות מיזוג והצללה ועוד. כמו כן בחירת ציוד ממקור אחד תאפשר בחירת כלים וציוד עם אותו קו עיצוב וסגנון.
חברה מומלצת להשכרת כלים
אם אתם מבקשים המלצה עבור חברה מקצועית המציעה כלים להשכרה לאירועים, כדאי שתכירו את חברת דרזנר ציוד לאירועים. מדובר בחברה וותיקה ומוערכת בתחום השכרת הציוד לאירועים, המספקת את שירותיה ללקוחות מכל מגזרי המשק – פרטי, עסקי ומוסדי, ומציעה השכרת כלים מכל הסוגים ובכל כמות מבוקשת. לחברה מבחר איכותי של סוגי כלים לאירועים אשר יסופקו מסודרים ונקיים לכל כתובת, בכל מועד מבוקש, עם שירות מקצועי, יעיל ואדיב ועבור מחירים משתלמים במיוחד. חברת דרזנר אירועים הינה חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ציבוריים ופרטיים – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר : 050-5378998 מאמר מיוסי – דרזנר השכרת ציוד